diumenge, 3 de novembre del 2013

Qui ets tu?

“Qui ets tu?” és una activitat proposada des de l’àrea de COED (comunicació oral, escrita i digital) on consistia a descriure a un company de classe amb un text i una imatge o amb un vídeo. La professora ens va facilitar dos llibrets, un d’ells era replet d’exemples de descripcions de persones que estan en l’àmbit de la literatura i que per tant, tan sols era per ajudar-nos a agafar idees, tècniques, expressions, etc. El segon llibret era un recull d’articles on parlaven sobre com fer una bona imatge, així, aquelles persones que optessin per text+imatge podrien ajudar-se amb aquestes petites indicacions.

Jo, vaig fer la descripció d’una companya que es diu Elena, i vaig optar per fer text+imatge. Vaig intentar no utilitzar la clàssica descripció del físic i vaig tirar més pel cantó de la personalitat. Estic prou contenta amb la meva feina realitzada.


Amb la imatge havíem de transmetre alguna cosa, alguna característica de la persona que descrivíem, perquè la gent que no la conegui, a través de la fotografia pogués arribar a esbrinar com es ella en algun aspecte. Aquesta va ser la meva imatge final: 


Vaig titular-la: la dolçor de l’Elena.  Aquesta imatge vaig voler fer-la una mica més elevada que la línia facial ja que volia mostrar tot el conjunt que forma la imatge. També vaig voler que es veies el fons ja que no volia que només es veies ella, sinó que estava seguda a un banc i l’últim efecte que vaig ficar-li va ser el blanc i negre ja que per a mi és un efecte que transmet tendresa i a la mateixa hora li resta importància a molts objectes, que, amb color en tindrien. Volia que l’atenció del públic només es centres en l’Elena, el seu somriure i el xupa-xups, que vaig voler incloure’l com a mostra de dolçor. Hagués preferit que subjectes algun altre tipus de llaminadura, però no vaig poder fer-ho.

No estic segura de si he transmès el que em vaig proposar, però per a mi el resultat és positiu. 

Per a mi realitzar aquest treball ha estat molt productiu ja que després d’haver-lo realitzat, m’ha vingut a la ment un parell de situacions en les que seria molt útil aquest recursos com ara ve: presentar un personatge nou a la classe, parlar sobre un personatge representatiu d’una època de l’any (castanyera), etc. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada